IT Services Seattle Laptop Repair All Pakistani Websites

Monday, March 10, 2008

اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں۔؟

اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں۔؟

راتوں‌ کواٹھ کر،خیالوں سے ہو کر ،یادوں میں‌ کھو کر، تمہیں کیا خبر ہے اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں؟؟؟؟

ویرانوں میں جا کر، دکھڑے سنا کر،دامن پھیلا کر ، آنسو بہا کر ، تمہیں خبر ہے اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں؟؟؟؟؟

تم تو کہو گے صنم مانگتا ہوں، زر مانگتا ہوں ،گھر مانگتا ہوں ،زمیں‌ مانگتا ہوں،نگیں مانگتا !!!ہوں۔۔۔۔۔

تم تو کہو گے ہم کو خبر ہے راتوں‌ کو اٹھ کر،خیالوں سے ہو کر ،یادوں میں‌ کھو کر، آنکھیں !!!بھگو کر کسی دلربا کی، کسی دلنشیں کی وفا مانگتا ہوں۔۔۔۔۔


یہ بھی غلط ہے، وہ بھی غلط ہے، جو بھی ہے سوچا وہ بھی غلط ہے ۔ نہ صنم مانگتاہوں ، نہ !!!زر مانگتا ہوں، نہ دلربا کی ، نہ دلنشیں کی، نہ ماہ جبیں کی وفا مانگتا ہوں۔۔۔۔۔

!!!تمہیں کیا خبر اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں؟ میں اپنے خدا سے۔۔۔۔۔

آدم کے بیٹے کی آنکھوں سے جاتی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حیا مانگتا ہوں۔

حوا کی بیٹی کے سر سے اترتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ردا مانگتا ہوں۔

اس کڑے وقت میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پاک وطن کی بقا مانگتاہوں۔

‌ ‌ (محمد احسان عابد کشمیر)